like a nightmare falling down

jag har börjat tänka för mycket den senaste tiden. alldeles för mycket, och det känns inte bra.
kommer ihåg mig från ettan, när jag bestämde mig för att banta så att jag skulle kunna bli jockey. allt var så bra då, jag hade en självkontroll som hette duga. jag åt ingenting och jag spydde utan ångest. skrev ner allt, bloggade ordentligt. jag saknar det. jag saknar att ha ana vid mig.
 så idag har jag bestämt mig. jag ska bli vacker igen, jag ska återuppta min självkontroll.
jag har allt jag behöver. hård träning 4 dagar i veckan, två gånger om dagen. jag kan leva på protein, ja, ja det kan jag.


jag kan bli vacker igen

Kommentarer
Postat av: LIN

jag vill också. men det går fucking inte. står stilla på summa fucking siffror hela jävla tiden men men..



och den dära jimmie Åkesson. han förtjänar inte att ha en kuk. hora.

2010-09-06 @ 11:00:23
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0