while they're picking up pieces of you

igår var jag fet som ett jävla helvete. inte nog med att jag åt som en häst på stallfiket, när jag väl kom hem tryckte jag i mig en semla. dock var grädden nästan frusen så den drog jag bort. 
 ångesten började sedan riva i bröstet så jag spydde upp skiten i duschen. därefter sa jag till min kära mor att jag skulle äta hos en vän, och hon trodde mig. så det var bara att vandra hem där och låtsas ha ätit redan. fast jag hittade dock godiset jag glömt där i helgen, så jag åt två punchpraliner, tyvärr så var det rätt mumsigt.
 därefter blev jag bjuden på semla igen, och jag hade kunnat tacka nej, men åt en halv för att jag är fet. sedan för att försäkra alla om att jag är fet åt jag två ballerinakex också.

UNDERBART








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0