i take a pill everyday to help me deal with life

det var längesedan jag skrev här.
 hah, ska man försöka vara lite lustig och skämtsam kan man ju alltid säga att det var 'förra året jag var här'.
men nu är jag en väldigt seriös person och ser absolut inget roligt i det där.

nu ska vi inte vara sådana, jag kom ju hit för att uppdatera er om vad jag hållit på med.
i carried the weight of the world on my shoulders for 18 years and look at me now
 jag går sista året i gymnasiet, ska ta jockeylicens och rida mitt första lopp i vår. jag har avancerat i amerikansk fotboll och ska förmodligen spela VM i sommar. jag är eftertraktad av många, och kommer ha många möjligheter att utveckalas inom båda sporter.

jag har fortfarande min ångest. större än vanligt, kommer alltid när jag minst anar det. jag kommer börja hetsbanta snart igen, då jag måste gå ner i vikt. men samtidigt kommer jag äta proteinpulver så det går jämt ut. jag kommer bli snygg i min nya frilla och kläder som jag kommer införskaffa as soon as i get money.

i'm not the same kid i was when i was younger



        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0