every boy wants a body to die for

skinny is sexy, big isn't beautiful

the truth is, att jag försov mig rätt rejält idag. heh, som vanligt vill säga men ännu mer.
så istället för att skynda mig för att hinna med bussen och åka till skolan som en duktig valross, drog jag mitt svettiga täcke runt mig och somnade om. 
vaknade senare av ett sms som jag verkligen inte förstod något av, men det löser väl sig senare när jag får en utskällning för att jag gjort något igen. det ska bli spännande att få reda på vad jag gjort. ska nog ladda upp med popcorn innan, det blir som en dramafilm!

sitter iallafall här och dricker ljummet vatten (isch) och vill egentligen göra något. men jag är så trött i kroppen från gårdagens träning att jag knappt kan röra mig. min svank gör ont och det svider i magen. mammsen trodde jag fått magkatarr igen. som det känns nu hade jag nog hellre trott att det var blödande magsår.
 åh, inatt drömde jag att jag körde världens jävla jeep genom en storstad och dödade människor samtidigt som dinosaurierna tog över.
jag undrar vad det som är fel i mitt huvud


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så glad jag blev när jag läste din fantastiska kommentar. Tack tack så hemskt mycket underbara du..!

Blåser lite lycka i ditt hjärta.

2010-01-22 @ 18:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0