dancing in a rain of needles

jag orkar inte vara tjock längre. hädanefter ska jag helt enkelt bara skit i att äta, är ändå så trött på mat så att det knappt är sant. orkar inte sitta och trycka i mig något jag inte ens behöver.
nej, nu är det ändring. har en vecka på  mig att gå ner minst två kilon.

lägger upp en matsedel och träningsschema här, så att alla kan se hur jag misslyckas.

torsdag 22/10
frukost: naturdiet
lunch: ett glas vatten/ett äpple
middag: naturdiet
motion: ridning + football

fredag 23/10
frukost: naturdiet
lunch: sallad
middag: naturdiet
motion: ridning + jogging

lördag 24/10
frukost: ingen
lunch: müsli
middag: ingen/naturdiet
motion: jogging

söndag 25/10
frukost:
ingen
lunch: müsli
middag: potatis med lättviktssås
motion: jogging

måndag - fredag
likadant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0