stretched across my shame

jag har kommit fram till en sak som egentligen kan ses som väldigt oroande.
de flesta i 18-års ålder har sexpartners som är ungefär 18-25, enligt mina uträkningar, medan jag däremot, har ligg vars som mest ligger mellan 14-15 år. detta är ungefär den åldern som fortfarande enligt lag klassas som 'icke byxmyndig'.
det betyder att flertalet av mina lekkamrater är runt fjorton år när jag träffar och sätter på dem första gången.
 är detta något jag behöver oroa mig över? ja. senaste personen som ville ha sex med mig är också 14, fyller femton om ett tag. och en liten del av mig övervägde faktiskt att bazza honom. mina uträkningar ser ut följande;

medelålder: 15
högsta ålder: 25
lägsta ålder: 14
skillnader: 11 år
medelålder 2: 16-17

det är förmodligen bara jag som fattar den uträkningen, men tänker ni som jag så har ni förmodligen redan planer på att spärra in mig. jag är snudd på pedofil.
omg mens

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENS!!

2009-05-04 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0