only because they're cutting off my vocal cords

kom närmare! jag har en sak att visa er! vad sa du? att den inte finns? åh nej nej, min vän, den är gömd här bakom skynket förstår du, jag ska strax presentera den. kom närmare, gott folk! mer perfekt sak har ni aldrig sett.
ja, dra efter andan ni, vackrare än såhär blir det inte.
hur sa? ahh, tripp, heter modellen.  den har ett minne som kommer ihåg allt som någonsin har hänt, nej, inget förträngs eller glöms av denna! utomordentlig vid slagsmål, då den har en mun som en rävsax och knogar som cement. frukta icke, då den har stabila reflexer som undviker alltifrån slag till kramar. nå, den har fått sina törnar, men titta på den! perfekt symmetrisk överallt. likblek och dödskall. ni behöver aldrig mer oroa er över känslor, möt denna levande döda! inga känslor slipper igenom dess fasader. dock har den ett hjärta, men det är förstärkt med kedjor och hänglås, så inget sårar denna modell! vad sa? jo, hjärtat dras åt ett håll, men åh, det ser ut som något här intresserar den. titta så magnifikt! den kan dregla. är det inte fascinerande?! dess hjärta tillhör redan någon, men det behöver ni inte bryr er om, den är ju trots allt en leksak. räds icke, mina vänner, den är harmlös. något pressar den till fullo så den kommer garanterat ge er massor med problem, men det kan lösas med lite klappar. ahh, jag ser att ni är nyfikna på den! kom närmare, kom närmare, den är fastspänd av sina egna mentala kedjor, så ni behöver inte oroa er.
sliten? men ja visst! man dumpar den bara någonstans när man är klar med den, den är alltid till glädje för någon annan. 
bjud på den idag, så får du dens likgiltliga humör på köpet!
inget fynd, men den är fin att visa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0