why do you do this to me?

- men lilla vännen, är det så jobbigt?
- jag mår inte bra bara
det gör jag aldrig så varför förvånar det er
- jag vet att du inte gör det.
- varför lämnar ni mig? varför lämnar alla mig?
ni gör alltid samma sak går förstör lovar saker
-
denna gången är det du som går först, vännen.
- ni går ändå alltid först
ni lämnar mig alltid jag är fel så in i helvetes fel
- menar du att det för att de gick?
- nej ni som är mig nära
ni går alltid alltid jag går sönder missfall i hjärnan
-
jag kommer inte gå, det lovar jag. vi går samtidigt och jag tänker hålla kontakten.
- varför? vad är jag till dig?
jag är ingenting bara fel alla går ångest
- du är mig. här är nummret du alltid når mig på. du är en av de sakerna jag tänker behålla hela livet.
- men jag är trasig och fel
så fel så fel jag är ingenting jag vill inte mer jag ger upp
-
ge inte upp hoppet, jag kommer inte gå. lita på mig.
- okej
det är svårt så jävla svårt jag vill men jag kan inte andas

jag är så fruktansvärt fel. jag gör fel och jag är ingenting.
trasig, så trasig
går inte att laga jag är sönder
håll om mig
håll ihop mig
lämna mig inte
jag kan inte mer
inte andas
inte se
inte fortsätta
säg att jag är fel
jag vet att du tycker det
du vill inte ha mig längre
säg det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0