i just can't let it out

jag har fuckat det igen.
jag hatar mig själv på alla jävla sätt jag kan komma på.
när man skadar den man älskar, den man behöver, genom att knäa den i ansiktet och få den att blöda näsblod, när det var du som senast tog hand om personen när någon hade knäckt näsan på den. att bara attackera den när den säger att man ska gå för sin egen skull. när man gör fel hela tiden fastän man sagt att man inte ska det. när folk sprider falska rykten om allt om man tror på dem. när man attackerar en brudjävel som kallar en 'fi tta' och 'hora', och sedan upptäcka att det var den personen som knullade din älskade. då ångrar man att man bad om ursäkt. när det krävs två stora killar för att dra bort en från ditt hjärta, som du så desperat klamrar dig fast vid, fastän det skriker åt dig att gå för att du är en hora, en fitta och bara förjävla äcklig och att du aldrig ska visa dig igen. att allt ömma ord som smekt bara var falskt, när du bara vill göra alla rykten sanna för att kunna krossa dig själv ännu mer.
 när du skiter i att lyssna på din andra hälfts varningar om att det kommer bli fel, och att du inte borde vara där. därför att otrevliga saker kommer hända. för att du är tjurskallig och inte lyssnar, blir ångestfull och går dit ändå, bara för att hindra dig själv från att skära upp handlederna. när du inte tror på vad personen säger, håller dig undan, ger blickar i smyg, håller dig till de personer du vet att ditt hjärta inte tycker om, för att de ger dig skydd gentemot sveken. när du låser in dig med 5 killar på en handikappstoalett och lyckas få alla att se det. när du öppnar dörren för att gå ut och hämta något, och din älskade sitter där och vänder sig för ett ögonblick om och får se dig komma ut, och sedan se alla andra där inne. allas viskningar som följer, alla ord som längtar att få sprida sig till alla, det är sant och det är sant, jag lovar. när man verkligen mår illa att se personen skada sig själv, och veta att man själv är en del till det för man kom. för att man hgömmer sig bakom falska leenden och att allt är bra. ta hand om dig, jag är orolig. jag vet att du klarar dig, men det gör inte jag. när man inte hittade personen och antog att något hade hänt. när man sliter ut sina egna inälvor och har sitt hjärrta i handen så att alla kan se hur jävla patetisk och sönder man är. när apatin tar tag i en och man vet att alla ord som man kallats stämmer.

'du är äcklig, så jävla äcklig. stick, jag vill aldrig se dig mer! är du dum i huvuvdet?! stick, du är äcklig, en jävla hora. stick, din fitta, bara stick, jag vill inte ha dig här, jag vill inte ha dig'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0