you're losing fight all the time

and i'm losing weight again!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (36 utropstecken)

jag har en återkommande dröm varje natt. även om jag inte har tagit mina sömnpiller så är den där. den skrämmer mig lika mycket som den lugnar mig. de kalla, gråa ögonen sticker som knivar i ryggen varje gång de stirrar in i mina. handen som drar upp mig ur tjäran är iskall, kallare än döden. men den vaggar mig sakta in i trygghet. jag längtar tills jag får ett ansikte till ögonen.


sitter här och dricker festis, samtidigt som jag försöker hålla mina händer någorlunda varma. blodcirkulation har aldrig existerat i dem, så när de väl är varma ska man inte hoppas på för mycket. det stora ärret jag har mitt över handryggen lyser kusligt lila. men vad ska man göra? därför hade jag aldrig kunnat mörda någon utan att ha handskar på mig.
men vi får väl se vad framtiden bringar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0