åh gud åh gud åh gud

snacka om billig fylla, gjord på vatten och luft!
mår illa som ett jävla helvete, allt snurrar och jag låg halva natten på dass och spydde.
inte blev det bättre när jag sedan gick in och duschade och märkte att tre av fem tånaglar trillade av. OCH JAG HAR STÅLHÄTTOR I SKORNA, TACK. fan, måste man vara vadderad i stallet numera?
inte nog med det märkte jag att jag har ett bitmärke på nyckelbenet som dunkar jävlar i det.
'ta det lite lugnare i sängen, höhö'.
nej, nu var det en fyrbent snygging som gav det till mig. men jag bet tillbaka, så det är skitsamma.

sen en sak till som jag måste ha ur mig innan jag försöker vara trevlig,
sluta dra upp saker som irriterar mig! har vi knullat, glöm det! du är en i högen, that's it. prata inte med mig om att 'åhh, du är alltid så negativ och tyken'. ja? och? varför ska du bry dig? låt mig vara mer negativ än de som predikar om domedagen. jag bryr mig fan inte om du har träffat någon jag kände, förmodligen hade jag en bra anledning att dumpa honom/henne. ah, ni får mig att se tulpaner, hela högen.

jag känner en kräkning påväg, måste rusa
hay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0