jag äcklas av mänskligheten

allt som har med mänskligheten är äckligt.
jag tillhör mänskligheten, alltså är jag äcklig. just nu iallafall. jag vill och kommer bara förstöra, oavsett om jag vill det eller inte. jag klarar inte av saker som är för lätta, jag får nippran. jag har ont i mina muskler. jag spyr ut allt jag tycker och tänker om personer som jag inte ens träffat. jag äcklas stort av dem. jag äcklas av er alla. jag har mina nära som jag knappast äcklas av. men ni andra, fyfan. det är snodd på att gå ut och skära halsen av den första jävla slynan jag ser. jag är så äcklad (VIHARFATTATDETNU) att jag kan spy, och kommer göra det.
jag gjorde det igår, visst. men jag bad också om ursäkt för det. men jag vet inte. jag blir bara så.. äcklad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0