i can't escape *nostaligiTRIPP*

haha, get it? nostaligTRIPP. haha, fattar ni? nehe.

just nu, vill jag vara i stockholm hos min brush, röka väck alla mina hjärnceller, skjuta med sprutor, supa sönder min lever, lyssna på AVA och leva livet i ghettot. vi skulle pierca skiten ur oss, gadda våra ryggar med vanligt bläck, mucka gräl med blattar som stirrar, sno smink för över 10000 spänn och bara chilla med vattenpipan i parkerna. glida runt med våra brillz och vita sneaks medans vi skrålar 'i saw her face' över hela jävla vällingby.
försöka göra något vettigt på gymmet, skita i det och sätta oss och röka istället. ta porriga halvnakna foton på mig i kallingar medans brush klagar på att allt är fult. ragga upp randoms och rådissa dem efteråt. ha misslyckade trekanter med sångaren i SORTI, skratta när han dagen efter cuttar upp sin fot, och ha det allmänt underbart. några år kvar broder, sen är vi nerknarkade i usa.

Kommentarer
Postat av: gReX

jag kunde inte sagt det bättre. låtlistan råkade trycka fram ava igår, jag kom i brallan sen saknade jag dig <3

2008-09-03 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0