förvrängt, förträngt

ibland, söker man tröst hos någon som dreglar en i håret, spottar mat på en, trampar en på händerna och försöker äta upp ens skor. men all den kärlek (ja, spotta mat på mig och jag älskar dig direkt) man får där, bara känslan av att vara sedd (eller ivägen), den är också en känsla jag trivs med. 
så just därför sökte jag skydd hos min lilla rullkorv. det slutade med att jag åt hö samtidigt som jag spelade strippoker på mobilen. efteråt mådde jag hyffsat mycket bättre.

jag såg någon som hade skrivit 'jag behöver kärlek och jag vill ha det nu'.
nej, grabben, det vill du inte. kärlek är skit. japp, bittert ex var det, men kärlek är skit.
innan jag träffade mitt s.k ex, levde jag livet. missförstå mig inte, jag avgudade varenda sekund vi spenderade, men innan, innan var allt så jävla lätt. jag kunde gå upp, supa mig full och strula med vem jag ville, utan att en massa känslor var inblandade. men när man möter den personen som lockar ens hjärta, känner man nyfikenheten växa fram.
jag är inte förhållandetypen, men jag klagar inte på att jag varit i ett. jag tog chansen, och det gick bra. men då jag är rätt hetsig i humöret och allmänt elak, ja, alla tåler inte det under en längre tid. 
så nu är jag fri och mår som en gud. om man ska tro allt jag skriver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0