boy meets boy

i has a fuzzy feeling att alla mina ex blir homosexuella. isf kanske jag kan göra något åt det, så att om jag blir gay, så blir fler av de snygga personerna straighta, och då vinner nästan alla på det, eller hur? för alla snygga personer är antingen;

1. upptagna
2. bor miljoner mil bort
3. har man inte en chans på (hah, stämmer dock inte för mig)
4. är homosexuella

så, om jag använder mig av min 'vända'-kraft, så blir alla straighta gay, och alla gays straighta. am i smart, eller vad?

sen, nästa topic.
jag har fanimej fått lov att banta ner mig till 48 kg av min kära mor. sjukt kul. det ser vi fram emot, gief tips till mig, så jag blir motiverad. det går inte att vara tjock i mitt yrke.
ahh, varför nyser man alltid så man tappar hörslen på ena örat när man är äckligt förkyld? det kan man ju fråga sig. awsome tanke egentligen. vid detta laget borde jag vara helt jävla cp, då min skalle endast består av sågspån, och de nös jag ut innan idag. shhh, shibby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0