walk in, walk out

jag vill också vara snygg.
kom nu inte med ert skitsnack om att 'åhh, du är ju snygg azzå'. hah, för vem är jag snygg? de 40+ som  bjuder mig på drinkar hej vilt på krogen? jag kan ragga, på båda könen. det är bara så det är. men som sagt, jag är bara en leksak, inget mer. en liten löjlig jävla leksak som man kan kasta bort sedan när man är klar med mig. jag går sönder lätt, och jag har stela leder. du kan vrida på mig hur du vill en stund, göra allt med mig. knulla mig, cutta mig, slå mig, kyss mig, vad som. men jag går sönder, likt knäskålar i en bilolycka. hah, jag borde bli komiker. come to the mortuary and have a laugh! du kommer inte bli besviken.
jag är en leksak som du kan köpa för en cola zero eller två. bara ligg bredvid mig första gången vi träffas så har vi sex nästa gång du ens lägger ögonen på mig. jag kommer hångla upp dig när vi ses andra gången, tredje gången har vi redan haft sex 80 gånger. jag kommer stanna hos dig tills du tröttnar och kastar bort mig för en ny. det kommer inte göra något, för jag har inga känslor. jag går bara sönder. den nya du skaffar har känslor, är såpass mycket mer än vad jag var och hon eller han kommer hålla längre än mig. jag håller ju bara tills du tröttnar, men det gör ju inget, jag har ju ändå legat med 5 stycken innan du ens fattat att du aldrig gillade mig. man kan egentligen inte tycka om mig, jag leker bara med dig tills jag tröttnar, och du ligger och kryper framför mig. nej, jag kan inte bli sårad, inte känna något. sex är meningslöst, känslor för en annan finns inte. det är bara jag. jag och mina stela leder, som till sist splittras och punkterar artärer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver så sjukt bra! känner btw igen mig i det du skriver någon gånger! ^^

2008-11-18 @ 09:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0