jag ska sprätta upp dig

i've got a secret.

jisses, känner mig sönderknullad som fan.
såhär mycket sex har jag inte haft på väldigt längre. nu har jag fan skavsår och kommer säkert dö om jag lyckas pressa fram en endaste orgasm till, jao.
men lite sex till kan väl inte skada, eller? eller?

jag känner mig som en dålig vän.
jag har fan aldrig tid att festa eller umgås med mina nära längre. det är fucking dåligt.
fan, är inte värd att ha ordet 'vän' med i denna text.
en 'vän' som alltid jobbar och går och lägger sig tidigare än 8-åring är inget att ha.
disskuterade idag med flickorna om hur länge vi är uppe egentligen. en av mina flickor var stolt över att hon lyckades lägga sig vid 01 igår, och en annan att hon inte hade snackat i telefon tills 03. och jag som trodde jag var stolt över att jag lyckades hålla mig vaken tills 23. woho. *entusiasm*
jag är trött på att alltid vara trött. jag ser till att få minst 10 timmars sömn varje natt, och går jag och lägger mig senare än 23.30 får jag dåligt samvete, och det är då man verkligen, VERKLIGEN inser att man måste festa lite och supa ner sig.
jag har en sjua cider i min ryggsäck som bara väntar på mig. kall som fasiken är den också.

it's on the tip of my tongue, it's on the back of my lungs.

storyn bakom cidern är rätt rolig.
det hela började med ett samtal åt en annan av mina fina flickor. ni förstår, jag är den som klarar av att hålla mig mest seriös när det kommer till saker, som att ringa olika personer och fråga vad det har på sig, gå fram till folk och fråga om deras nummer, och slicka dem i ansiktet. jag är en toffel.
men iallafall, det började med ett nummer. senare en träff och en väldigt stökig lägenhet.
part 1;

trippish: ..det enda du behöver göra är att laga mat och städa.
A: MEN JAG KAN INTE LAGA MAT!
trippish: ...
A: hur ska jag då göra?!
trippish: använd en livlina. ring en vän.
A: VEM DÅ?!
trippish: jag kan göra det.
A: KAN DU?!
trippish: självklart.

se där, första delen i 'hur man blir en bra hemmafru/toffel åt en kvinna'.
där började alltså min resa till danmark, till mcdonalds, och sist dalaplan. med en handduk släng över axlen, byxorna nere i knävecken och ett flin i fejan började jag städa.
väck med posten, undan med skitta trosor och kläder, tryck in det i en påse i garderoben, göm godiset, väck med alla fortkörningsböter, städa undan ren disk, diska upp skitig disk, titta med äcklad min på något som nog skulle föreställa dippa och hålla det minst sexton meter ifrån nosen och sedan skynda på lilla fröken som tramsar i badrummet.
trippen plockar fram dammsugaren, får nästan ett slaganfall då den suger dåligt, skiter i det och dammsugar satan i helvete, samtidigt som jag torkar den nytvättade disken. fixar fram två vinglas slash vattenglas och fixar till på matbordet, plockar bort alla redbull-burkar som finns lite överallt, flyttar ketchupen från vardagsrummet till kylen och plockar undan det sista. ut kommer en mycket fin guzz och strålar av lycka när hon ser resultatet av det jag åstadkommit med mina magiska krafter. blir betald i sprit och joggar ut till bussen.
en mycket lyckad kväll, fick jag veta senare.
jag är mästaren.

and i'm gonna keep it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0