det enda världen är till för är att gå mig på nerverna

OKEJ,  nu är det såhär att jag skulle vilja ta allt i en påse, och slå den i väggen några gånger innan jag kör över den med en jävla bauta ångvält och skrattar som en galen man med kepsen bakvänd och ölmage.

för det första,
DET ÄR FUCKING GLAPP I MINA HÖGTALARE
rätt som det är förvrängs mr shanes röst till värsta grötiga robotrösten och allt bara dör.

för det andra,
NÄR DE VÄL FUNKAR DUNKAR BASEN SÅ ATT EN DÖV HADE HÖRT DET
och allt som är i närheten flög ner på golvet

för det tredje,
DET KLIAR JÄVLAR I DET I LJUMSKEN
jag tror jag blir galen, jag har säkert flatlöss som bestämt sig för att bosätta sig i min ljumske

för det fjärde,
ALLA TJATAR OM MITT JÄVLA ÖGONBRYN
de kommer inte växa ut. har det inte gjort det på ett år så är sannolikheten att det mirakulöst växer ut under ett år till lika med exakt 0. jag kommer aldrig få tillbaka hela ögonbrynet, så håll käften.

för det femte,
JAG HITTAR INTE MINA MORRONTOFFLOR
för att hundfan har snott alla. jag har tre par och alla är borta. det är kallare än i helvetet här hemma och mina fötter är svarta av köld. 'ta på dig ett par strumpor då?' NEJ, JAG SKA HA MINA TOFFLOR

för det sjätte,
MIN STOL ÄR SÖNDER
det är en ren dödsfälla att sätta sig på min stol. den kastar ner dig på golvet och gör så att du brutalt skadar nacken och svanskotan, samt sittbenen i röven om du har lika spissiga som jag

för det sjunde,
JAG HATAR EN SPECIELL PERSON
jag tänker skjuta dig, din lille fan. du må vara 161,5 cm, men jag är fortfarande längre än dig. jag kan bara sätta mig på dig så kommer du inte kunna andas mer. frukta mina 100 kg.

nu tror jag att jag ska planera ett folkmord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0