oblivion

..är ett skitkul spel som gör att jag glömmer bort att äta onyttigt. men igår var jag så sockersugen, att jag letade igen varenda skåp efter något gott. och gissa vad jag hittade? jo, torkade aprikoser och sviskon. 'mumma' tänkte jag, men shiii, inte då. resten av kvällen var jag dålig i magen och mådde illa som en hel buffelflock på rymmen.  så nu har jag lärt mig en läxa. ha alltid tuggummi hemma och ge fan i aprikoser och sviskon, because it's bad for you! *loréal-reklam*

var i stan idag med uttern hanna. gick och kikade lite, hittade ett par brallor jag la undan under ett falsk namn så att mamma får leka lite imorgon, hehe. sen snodde jag ett linne från barnavdelningen. det är mitt mål. just nu sitter det tajt som fan, men när jag är klar, ska detta linnet i strl 128 sitta löst as hell. det är målet.

iallafall så är det för varmt för mig att vara ute idag. jag kallopsar hela tiden. nu sitter jag här i mitt kyliga lilla rum och dricker isvatten så att hjärnan inbjuder isbjörnar till at bo där. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0