how long does it take?

ahh, panik. jag är ju fan superfet! shoppade med hitler i stan idag, och vägrade prova kläderna där, då man ser ut att vara 100 gånger större än vad man redan är, och tänk då, om jag är 100 gånger större än innan.. AKTA!!!!!111

det enda jag vill är att vara smal, är det då så jävla svårt att fixa det? uppenbarligen.
vad väger jag? 54 äckliga fucking jävliga kilon skulle jag tro. jag mår illa varje gång jag ens tittar mig själv i speglen. att suga in magen är fan vardag för mig, men ändå ser jag inte ens lite smal ut. fucking ahh.
jag tänker träna hårdare än någonsin denna veckan. ska ut och jogga imorgonbitti hade jag tänkt. sen är det upp och byta kläder/hämta väska. sen av till stallet, mocka och gå till hagen (hoppas), efteråt lite lektion så jag kan vila, äta en soyghurt på bussen till älsk, sen åka hem och äta sallad till middag när allt är klart. det kommer sitta bra. inte mer än max 500 kcal om dagen. tillochmed det är för mycket, men jag kan inte klara en fasta med mamma hemma. nej, det får jag vänta med tills jag åker och jobbar. då kommer kilona rasa. hoppas jag.

nej, denna veckan ska minst tre kilo gå, annars kommer jag gå under.
och tro mig, längre ner än vad jag nu är kan jag lätt komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0