varje dag har vi en liten tävling

när man har kommit till ett stadie där man gör vad fan som helst för att slippa äta, då vet man att man har självkontrollen.
att sysselsätta sig med olika saker i 12 timmar och sedan bara ta en macka när man kommer hem är underbart. jag känner att mina äckliga 59 kilon ska väck nu. jag fattar inte att jag kan ha tillåtit mig själv att komma upp i den här hemska vikten. nej, nu får det fanimej bli ändring.
från och med idag är det ett mål om dagen som gäller. massa med vatten och alltid en cola så blocsockret håller sig i schack. det kommer sitta som en spark mellan benen. denna gången skiter jag i vad andra säger, jag ska göra som jag vill, oavsett om ni tycker om det eller inte. the plan:

current weight: 59 kg
highest weight: 62 kg
lowest weight: 50,5 kg

vikt 1: 55 kg
vikt 2: 52 kg
vikt 3: 49 kg
målvikt: 46-47 kg

lördag 26/7:
F: 5 mackor med creamy smooth
L.: inget
M: 1 cola zero

söndag 27/7:
F: 1 macka m/ creamy smooth
L: 2 liter vatten
M: bullar med pasta

måndag 28/7
F: 1 macka m/ creamy smooth
L: 1 cola
M: 2 liter vatten + risotto

tisdag 29/7
F: 1 macka m/ creamy smooth
L: 2 color
M: 2 liter vatten + pasta & quornfärssås

schemat tills tisdag iallafall. har dålig fantasi men tillräckligt mycket kontroll för att stå över allt annat äckligt. jag kommer antaligen dricka mer än 1 cola idag, men jag kan lätt höja mig till 3. zero calories, zero sugar. ja för helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0