unfaithful, breaking hearts by minute

jag är en riktigt hjärtekrossare, en sjukt dålig vän och helt jävla dum i huvudet. om man ska tro mina fans. alla flickor/pojkar som stöter på mig får sitt hjärta utslitet efter månader av flört. det var innan jag träffade tusse. ingen har lockat mitt hjärta på det sättet innan. allt vackrast rör vid blir guld. alltså måste jag vara gjord av guld, höhö. min f.d kompis sa att jag aldrig vad där för henne, men det var bara bullshit. den som inte var där, var hon. jag är som en jävla labrador när det kommer till lojalitet, fatta det, horor. helt jävla dum i huvudet är jag faktiskt när det kommer till matte. jag kan få 1 + 1 + 1 att bli 4. hur? genom att vara dum i huvudet. annars brukar jag vara rätt smart. men det beror på vilket humör jag är på. jag har en rakbladsvass mun som kan slita dig i stycken. men nog om det. jag är fet, deal with it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0