'hundhår inne i kylskåpet?'

så går det när man har en hund varav en nästan alltid är på besök. idag blir det sup återigen, och jag känner peppen, även fast min älskade är bortrest. makes me feel sad. jag är ju van vid att alltid vara med vackrast och kela, nu har jag ju bara.. rizzla. INTE SAMMA SAK. hon är mer hårig än vad tusse är, luktar illa ibland och luktar andra i röven. hur charmigt är det på en skala 1-10? en tolva? ähh, det löser sig. jag får kela med min spegelbild istället. den är och den enda som förtjänar att ha sex med mig, efter tusse. så ja, det är vad jag har att vänta mig. trevligt, men ändå inte. orka ta ner speglen varenda gång jag är kåt. och det är ofta. hehe. iallafall, så går det bra med maten, tror jag. eller bra och bra, men man kan säga att det står still. varken upp eller ner, utan bara still. som en fastfrusen anka! dock är jag ute väldigt mycket nu, och det är skönt som fan. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0