entries/article/fuck up

sitter hemma hos monkan och passar vovvar. jättekul när de kutar rundor och nästan tar nästan dö på varandra. men det är kul för både nicke och rizzla, då sover de gott senare. annars är inget nytt. allt ordnade upp sig mellan mig och älskade, kändes bra. dock slog vi igen, men alla är vi olika. vissa disskuterar, andra skriker, vissa slåss. vi diskuterar, skriker OCH slåss. för det mesta är det jag som börjar med slagen, tyvärr kanske man ska säga. haha. trippeN pitbullen. 'how to become An hero' SLUTA PISSA I SÄNGARNA RIZZLA. jag blir så trött. visst, hon är bara valp, men förjävelen, håll dig! hur svårt är det? senast höll du dig fem timmar, nu pissar du var halvtimme. så fort vackrast kommer så ska vi ut med odjuren. det är rätt svårt att hålla dem själv, då rizzla har problem med att gå på en sida. men det löser väl sig det med. nu får jag hålla isär dem, annars river de huset.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har frågestund i min blogg just nu. Ställ dina och annorlunda frågor gärna! :)

Kram.

2008-07-05 @ 12:37:10
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0