say no to food

  • jag hatar att jag sårat mamma
  • jag hatar att jag är svag
  • jag hatar att jag har brutit mitt 'gråt-löfte'
  • jag hatar att jag kommer tröstäta
  • jag hatar att min kondis är dålig
  • jag hatar att jag väger förnedrande 50,4 kg
  • jag hatar att jag gått upp två gram
  • jag hatar att jag aldrig kan hålla mig till min plan
  • jag hatar att alltid säga 'det börjar imorgon'
  • jag hatar att jag verkligen kommer äta idag
  • jag hatar att få hjälp
  • jag hatar när folk ser mig som varm och godhjärtad
  • jag tror jag hatar att jag sårat äcklet mamma gillar
  • jag hatar att maten tar över och att såren i halsen blöder som fan
  • jag hatar att jag ätit för lite för att motionera
  • jag hatar att jag inte sprang mer än ett varv i parken
  • jag älskar att vara känslokall

fyfan för den som uppfann godis. intaget i kcal idag: ca 1000 kcal.
imorgon har jag lagt upp en bättre plan hur jag ska kunna följa allt utan att få hetsätningsattacker. jag är trött på att spy nu. anledning till hetsätning? svar: för lite vatten. det räcker inte med 7 liter, det måste vara minst 10. nu har jag ökat dieten med både motion och mat, till 1 mål om dagen. veckan är perfekt upplagd, nu är det bara för mig att ta i som fan.

hetsåt en hel baguette igår, och lite godis, samt popcorn, kräkte upp allt igen.
får godis av mamma idag, bara för att jag känner att idag kan det kvitta. bara idag. jag kommer förmodligen ligga vaken och böla hela natten, bara för att de jävla tårarna aldrig vill sluta rinna. jag som hade klarat ett halvår. jag har säkert bölat i 3-4 timmar idag. men nu ska jag ut och motionera lite, så att jag kan äta lite av det godiset mamma ger mig. jag hatar mig själv, men ändå kan jag inte älska mig mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0