painted eyes

feather weight perfection.


det är det jag strävar efter. jag orkar inte vänta på den längre. men jag kan inte heller skynda på den. det stör mig att vara så jävla rastlös alltid. de enda gångerna jag inte är rastlös, är när jag är sjuk. fan, där ljög jag. jag är alltid rastlös, no matter what.
skulle egentligen på travet idag, men frös som en gnu och ville bara hem och duscha bort knivarna i magen.

fick ett naith-sug nyss. kände bara att jag skulle behöva sitta med henne någonstans och bara se på när hon skaffar cancer eller något. bara sitta. ute. i kylan. naith, du är guld värd.

Kommentarer
Postat av: Naith

Fyfan, jag längtar tills du kommer.
Att sitta med dig, ute i kylan, bara hålla om dig med en arm och cigg i andra handen.

2008-01-16 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0