la la.. LIE

ville bara tacka för de varma kommentarerna fröken emma och fröken anonym gav det förra inlägget.

nu går allt framåt igen. känns bra. förbränner way more än vad jag äter. som idag tillexempel.
det är minst 1 km mellan stall och hage, att gå den sträckan 4 gånger ger då 4 km. *smart*
sammanlagt har jag gått runt 11.5 km idag, och förbrännt 470 kcal. inte så himla mycket, men en bra start.

MATDAGBOK måndag-tisdag

frukost: inget
lunch: inget
middag: lite ris & quorn + stekta grönsaker
efterrätt: 500 g vindruvor (ja, jag är missbrukare)

frukost: inget
lunch: inget
middag: lite ris + quorn & stekta grönsaker

ser bra ut, det är inte mer än ca 300 kcal i varje mål. kanske tillåter mig ett äpple sen, om jag är snäll och inte äter allt jag skrev att jag skulle äta. måste bara säga åt er att prova stekta grönsaker, drar på receptet här också, även om det är lätt att fatta vad man ska göra. men gör man som trippen säger, blir det bäst.

TRIPPENS STEKTA GRÖNSAKER

- zucchini
- aubergine
- röd & gul paprika

stek upp skitet i minimalt med olja (bleh) och käka på. gott som fan, och mättande.



voila, ze tripp mästerkockeN


342602-9

(nej, inte jag på bilden.)

Kommentarer
Postat av: Vingklippt

Ingen olja. Usch och fy. Man ska steka i vatten. 0kcal!

2008-01-15 @ 20:02:16
URL: http://trasigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0