going up

fan, jag hatar att hetsäta. mår dåligt som fan av det, men mår lite bättre nu, när jag inte käkat mer än 70 kcal idag. ändå mycket, men det funkar. ska motionera satan senare. stranden 4 rundor borde bränna en hel del. haha, gör typ spontana sit-ups närhelst jag kan. som i korridoren, matsalen, på bussen. känns bra.

iallafall så sitter jag i skolan. vi har fått ny datorkunskapslärare som är helt jävla körd i huvudet.
misson: KROSSA HONOM. om det är något jag är bra på är det att förstöra folks liv. kommer kännas extremt bra när han går in i väggen, och ber mig att sluta. han är redan på god väg, och det är bara hans första dag.
han försökte sätta mig på plats genom att inte ge mig en bok. jättebra. nästan så man blir rörd av hans försök.

äh, jag vill bara motionera bort allt fett jag dratt på mig under dagarna. imorgon har jag faktiskt ingen aning om hur det blir med mat och allt, men förhoppningsvis så kan jag hoppa den då också. känner mig fett trött och vill egentligen bara lägga mig ner och dö en stund, men motionen som kanske kan ge mig en snyggare kropp är det som gäller, oavsett hur trött jag är. jag ska bli vackert benig. maten ska inte ta över igen. jag ska fixa min självdisciplin. det är så det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0