en anorektiker är en utbränd bulimiker

jag är så trött på mig själv. hetsätning igår som fan, men det slank upp lätt, eftersom kaggen uppenbarligen inte gillade det. det hade ju gått så bra hela dagen, och så kommer suget. slutade med att jag satt först i en halvtimme och bölade för att försöka stå emot, men slutade sedan med ännu mer bölande med en skål fil och flingor i handen. dubbelt upp. + mackor. fyfaaaaaaan.

äsch, det är bara att ta nya tag. men denna veckan har varit hemsk, i tell you.
det finns inte mycket att göra än att börja om igen.

har ziggylove idag, gympa + gym imorgon, och en del shoppande att göra. mor min ville att jag skulle handla kattsand. känns bra. 16 kilo + en massa gång. sedan ska jag vara ute hela helgen när han kommer hit. inte fan att jag sitter hemma och får höra att han kan 'ta sådana som mig, som ser ut som jag gör'.
nej, sitta hemma kommer vara alldeles för riskfyllt. har absolut ingen lust att åka in för mord med osthyvel just nu.

men bara tanken på att köra ner en osthyvel i halsen på honom får mig rätt upphetsad.
haha, jag gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0