baby if you strip

i might get sick. get your clothes back on.

kände bara för att skriva lite, annars kommer jag säkert somna. fröknarna saarnak sitter och gör sina läxor, medans jag (som aldrig har några läxor) sitter här och gör ljud.  vi sitter och snackar hästar, då emilia ska göra ett arbete om dem.

igårnatt bestämde jag mig för att ta livet av mig, men jag ändrade mig. jag vet inte varför, men det bara blev så.
kanske var det för det min broder skrev, eller för att jag inte klarade av tanken att dö fet. men jag vet inte. kanske finns det mer att leva för?

ana är tillbaka. hon ska se till att jag mår bra och håller mig i skinnet.


mrs. shadows, i love you

Kommentarer
Postat av: shadows

i love you more than words can say. jag vill aldrig mer föreställa mig tanken om en värld utan min soulmate, jag hoppas verkligen du aldrig mer kommer så långt in på den tanken igen. jag är här fast långt borta, så länge du är det så att säga. så utan dig är jag inte här liksom. och ja det finns mer att leva för, framtid t.ex. visst det låter meningslöst i de mest hopplösa situationerna. men med tiden blir den mer värdefull och en så speciell person som du råkar vara, har potential och värdighet nog att ha stora chanser att uppfylla den med det bästa ett liv har att erbjuda. smör och kjäbbel-rex men nej, det är sanningen från min inre shadowsoul.

2008-01-29 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0