atleast i don't have any feelings

jag har haft hicka i en halvtimme nu. jag har fett ont i lungorna, och jag har uppenbarligen skapat ett naturligt laxermedel genom att bara kolla på mat. visst, det är skönt att kunna spy/skita ut det man ätit, men fan inte tack vare rännskit.

till alla er som använder laxerande medel, varför inte ta den billigare slash skonsammare varianten?
käka en sked linfrön om dagen, så ska ni se att ni tillbringar hela dagen på dass. jag hade en egen hälso-müsli innan, som innehöll linfrön och massa andra fiberrika saker. jafyfan vad den fick fart på kaggen. sinnessjukt för helvete. satt dagarna i ändå på dass. men att sitta på dass är väl en trevlig sak. borde dock fixa mer att läsa. haha. nej, nog med denna skiten.

matintaget idag, vill jag nog egentligen inte nämna, men låt gå för den här dagen.
är rätt glad då min ryggrad/höfter börjar komma tillbaka.
iallafall, today:

6 verkligen skitsmå morötter
12 digestivekex
1 äpple

coming up: pastasallad till middag.

funkar väl. kräkte dessutom upp lite av kexen och morötterna innan. lulz.

Kommentarer
Postat av: Tjej

Hejsan, jag är en 16- årig tjej som av en slump kom in på din blogg när jag försökte hitta en sak på franska- har prov snart. Det är hemskt att du mår så dåligt, och jag hoppas verkligen att du mår bättre snart. Men du ska veta, allt i livet handlar inte om att vara smal, även om du säkert har hört det hundra gånger förut. Men om du av nåt mirakel skulle sluta bry dig så mycket av vad du äter, så kommer du må mycket bättre tror jag! =) och 50,2 eller vad du vägde, det är inte mycket! själv väger jag 60 nånting, och alla ser mig som smal! jag lovar att det verkligen är detsamma för dig! men kämpa på, och jag hoppas du tog till dig lite av detta iaf =) kram, allt kommer att lösa sig!

2008-02-19 @ 16:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0