mistakes are made

jag skulle gärna vilja tipsa om ett bra inlägg jag hittade i min kära broders blogg. länken finns under 'länkar'.
fast det fattade ju inte du förstås.

igår gick inte allt enligt planerna. jag hetsade, men kunde inte kompensera det.
min hals, min kära publik, har gett upp. jag har ingen kräkreflex längre, utan måste stå i timmar för att ens få en liten respons. som igår, stod i en halvtimme efter hetsandet. vad hände? inte ett skit. jag grävde, rev, slet, körde ner andra saker, drack vatten i mängder, men inget, INGET, hände. så där blev jag fast med onödiga kcal i magen.
men uppenbarligen är det sådant som händer. jag får vänta några dagar, och försöka spy senare igen. just nu kan det kvitta. jag är ändå så körd i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0