just in case

att ni inte har något annat att göra än att avguda/hata mig för att jag är så äcklig fin, vet ju alla. så jag hjälper er på traven. (hehe traven)

Vad heter din bästa kompis?
rex rolin aka rex shadows

Hur gammal är rex?
17

Vad är rex favoriträtt?
tacos!

Vad är rex favoritfärg?
svart och sådär.. typ asså rosa

Vad är rex favorithobby?
att gymma, men också.. också.. att dricka vatten

Vad får rex att skratta?
när man leker 'sagan om ringen' och gör alla individer utvecklingsstörda

Vad lyssnar rex på?
a7x och när jag pinkar med öppen dörr/raised fist

Vad gör rex om rex inte får som rex vill?
det vill vi inte veta. verkligen.

Är rex morgonsur?
de dagar jag har varit där, nej, annars, ja.

Kan du rex hemnummer och mobilnummer utantill?
för att ljuga och verka som en bra vän; ja.
för att tala sanning och verka som en dålig vän: nej

Vad är rex favoritord?
SPARTA!!!!!!!!!!1111

Har rex nån pojk/flickvän?
ja, men han vet bara inte om det än

Har rex lätt för att bli arg/sur?
jag jobbar på det

Hur skulle rex reagera om du vann 34 miljoner?
madness? THIS IS SPARTA!!!!!!!!!!!!!!!!!1111+ett

Vad gör rex om rex har en ledig dag?
gymmar as usual

Vad tycker rex om Darin?
hans familj bor i samma trapp <3

Vilken är rex favoritsport?
curling! men hon säger att det är fotboll, så..

Har rex någonsin varit kär?
ja, i mig.

Säger rex allt till dig?
ja!

Vad tycker rex är bäst, vinter eller sommar?
lätt vinter. det var många glada ord som yttrades. haha, sommaren.

Tycker rex om att dansa?
de gånger hon gjort det såg hon glad ut, men jag skrek mest.

Vilken tjej tycker rex är finast?
LARS/angelina jolie

Vilken kille tycker rex är finast?
matt

Vad ska rex göra i helgen?
tränaaaaa och checka film, yao

Vilken är rex favorit film?
ava goes studio, lätt! och 'hipp hipp hora'

Vad hatar rex mest i hela världen?
dig, förmodligen

Vad skulle rex göra om du slog till rex?

ge mig en jävel i ögat

När pratade du med rex senast?
igår via sms när jag berättade om killen på videomix

När såg du rex senast?
den 28 december på t-centralen i alla avgaser


stämmer det, gex?

Kommentarer
Postat av: Mats

Det är travhästar. Ledsen om du blir besviken men jag måste ändå säga det: Det är min fru som sköter det mesta. Jag är bara stalldräng när hon behöver hjälp... Jag har bara suttit på en häst i 30 sekunder :)

2008-02-10 @ 17:20:35
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: shadows

vi har flyttat från äckelhuset hehe. min favvorätt är kycklingsallad men annars var allt fett bra! SPARTAaAAA!!!!!!!!!!!!!!!111111111111

2008-02-10 @ 20:02:04
URL: http://rextreme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0