jack and white

'there's no point of breathing anymore'

igår hade jag sex.
jag, den personen som gör allt för att undvika se sin kropp i speglen. den som byter om på dass när det är släkt. den som gråter när jag duschar. den som skäms att byta om framför andra. den som river upp sin hals som ett skrämt djur varje dag. den personen, alltså jag, blottade min kropp för en annan människa igår. fan vad skäms. ett under att personen inte dog. iallafall kändes det lite bättre när jag släckte lampan, och rummet blev kolsvart.
nog om det, jag blir bara illamående om jag tänker på att någon har sett min kropp i sisådär 3 sekunder.

ni fattade kanske att jag sov hos baby igår, och som vanlig går våra dagar ut på att han ska fodra mig med cola och mat. dock vet jag hur jag ska agera. det är bara att dricka lite cola zero, och äta medans familjen ser på. rätt roligt när babe tvingade mig att äta frukost imorse. jag tog en halv macka och åt 1/4 av den. som jag dessutom hade smulat sönder i små, små bitar. otroligt komiskt, tyckte vackerheten.

jag vet egentligen inte hur jag mår. häromdagen skar jag upp fettet på magen och armen, men igår kunde jag inte ha ångrat mig mer. jag mådde bra igår. nu mår jag som en jude på koncentrationsläger som fått mat. och tro mig, då mår man konstigt.

vad är då nytt på kroppsfronten?
jag når mer om min handled nu, knäna är beniga och pallar inte hålla min enorma vikt, höfterna tittar fram lite, kotor reser sig, revben putar ut.. men fettet är överallt.
jag är som en klump jello. äckliga, nermalda benrester som färgas limegrönt och äts av fetton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0