is it me?

jag mår så illa att jag tror att jag kommer dö. men det blir bättre efter en stund, det brukar bli det.

q: hur många tabletter tar du om dagen?
a: jag tar tills skitet tar slut.

q: hur många blir det?
a: cirka 8 stycken. ibland mer.

q: hur mycket tar du när du överdoserar?
a: 2 kartor antidepp, sedan lite andra goda saker.

q: hur mår du efteråt?
a: antingen otroligt jävla illa eller perfekt.

q: hur orkar du ta så många piller?
a: jag heter inte tripp bara för att.

q: har du kräkt efter överdoseringen?
a: aldrig. min kropp spottar inte upp nödvändiga saker.

q: varför gör du det?
a: för att långsamt försvinna.


räcker det för er? jag är så jävla trött på alla er fejkade fittor som klagar på att ni mår dåligt. bit ihop och gör något åt det istället. jag klagar inte på att jag ibland mår dåligt, men jag tar tag i mina problem och antingen super jag ner mig eller tar piller. motion botar ångest, mat skapar ångest.
mår du dåligt efter du ätit? spy och dra dig ut. mår du dåligt fast du inte ätit? spy och dra dig ut.
kan du inte spy? drick två liter saltvatten ska du se att du spyr. vet du inte hur du gör? kör ner 2 fingrar i halsen och vicka satan så ska du se att du spyr. funkar det inte? testa 3 stycken. fortfarande? ta en tandborste. nej, inte skaftet, utan den delen du kör över tänderna. spyr du blod? bra, då är du inte helt värdelös iallafall.

jag är fortfarande bättre än er, oavsett hur dåligt jag kan må. få in det i eran skalle.

Kommentarer
Postat av: kattface

jag älskar dig twin

2008-02-03 @ 22:34:31
URL: http://binx.blogg.se
Postat av: Anonym

"jag tar tag i mina problem och antingen super ner mig eller tar piller." ja det var ju jävligt strongt av dej

2008-02-10 @ 20:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0