hush

jag är slut, jag orkar inte leta. jag tror mig alltid hitta det, men ändå ska jag tveka.
tar dagen som den kommer, fastän nästa dag är likadan. varken jag eller du tar tag i det som sägs vara bra.
skaffa jobb, ta sitt ansvar. vet shii vem jag är, jag känner mig som en blandras. jag skickas hit och dit på grejer som jag ska sköta, men jag sumpar alltid chanserna, vill inte ens försöka.
lägger inte manken till ett dugg, det känns om jag sakta innefrån käkas upp.
helt tom, helt borta, det känns som jag glömms av systemet för ofta. det är en tidsfråga innan jag blir galen på kraven som sätts på en för dagen. får mitt bidrag men det räcker inte till. har inte mat, har inte det jag velat ha, har ingenting.

jag ser dock mig själv som en helt annan ras än er.
en högre stående och starkare ras. dock inte just nu då jag käka dagens första mål. en riskaka med jordgubbskräm bredvid. fyfan vad det är äckligt egentligen. känns som att käka rent fett, fastän det inte är något fett alls i. fan. här sitter jag och dör, och det finns ingen som slickar mina fötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0