home is where you hang yourself

sitter i svedala hos uttrarna saarnak. känns bra att missa middagen.
fick värsta energikicken igår, stod och dansade/hoppade i en timme. kändes faktiskt bra. funderar på att göra det igen. måste ju försöka få väck det jag käkade igår. skäms som fan för att jag ens åt det, och inte förbrände eller spydde upp det. fuck fuck fuck fuck fuck fuck.

vill inte ens skriva vad jag åt, för ni kommer GARANTERAT skratta åt mig. det hade jag gjort. usch. tur så är det ju trav imorgon, så jag kanske slipper middagen då också. hade tänkt fasta i två dagar, för att se hur det går. imorgon ska jag gå hem från jägers, likadant på onsdag. känns bra då det är långt. måste ut och springa också snart. fan att jag inte har gymkort, går så pass mycket lättare att springa där än ute. man blir så seg hela tiden. pffft.

måste gå ner i vikt, måste ha revben, höfter, nyckelben.
 
jag hatar när det inte går som jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0