från malmö till usa

då har man nog tjackat ett sommarjobb på ett travstall i usa under sommaren.
känns både bra och dåligt. ensam på ett plan högt upp i luften (jag avskyr att flyga även om jag bara gjort det en gång). palla ente flyg. kan jag inte få gå istället? då hade jag varit jättefin när jag kommit fram om sisådär 16 år till. då kan ju rexen möta mig där. jättebra. mhmh.

har just gömt godiset mor min köpte. kändes bra, men jag tgo tyvärr x antal bitar. så jag fick dåligt samvete och gick in och kräkte. pinnar ftw. <3

nu mår jag dåligt igen. orka detta. måste byta piller. jag kan fan inte ha dem här längre. tog dem för några dagar sedan, och fick en jävel till attack. igen. detta hände inte när jag hade zoloften. nu måste jag väl ta dessa på sextusenniohundranittofem olika piller till.

nej, kära publik, nu ska jag springa i 10 minuter på min matta, sen ska jag försöka sova utan att cutta sönder någon artär på kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0