boys wants girls with a body like a dead person

'put a gun to my head and pull the trigger, so i'll paint the walls with my brain'

ja, så är det. jag mår värre än vanligt idag tror jag, känner ju knappt mina dagar längre.
hade en dålig dag igår, men det får jag ta igen idag. ska ut och gå lite senare, ska nog ta ziggy med mig.

måste ut och gå, är helt jävla hysterisk för att jag åt så mycket. lyckades iallafall smyga undan min frukost idag. det blev en jättemorot istället. mättande as hell. men vad är mätt egentligen? jag tror inte att jag känner om jag är hungrig eller mätt längre. jag bara äter när andra ser på, ler och äter upp min själ.

funderar på att radera mitt liv. kan man ens det? för det hade varit det jag behövt nu. att bara radera allt och aldrig funnits. själviskt? ja, men sådan är jag. känn igen trippen, som bara bryr sig om sig själv.

ett mord hade suttit fint nu. antingen utförs det av någon jag känner, eller inte. och jag vill vara offret. nej, det är väl snart dags att gå ner till järnvägen och titta lite.

orka malmö, jävla incestfamiljer allihopa.
jag ska skära upp din hals och dricka ditt fötande blod.

Kommentarer
Postat av: Linskey

jättemorot? whatthehell?

2008-02-03 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0