an honest mistake

jag har ätit idag. eller ja, två bullar till att börja med. nu har mor min lagat mat som hon ska övervaka, sen har hon köpt godis också. aja, det får gå. 

ska till älskade naith imorgon. ska bli skönt att komma iväg från trista malmö, och ut till någon som fattar vad man håller på med. att bara få vara sig själv, inte äta whatsoever, utan bara.. må bra. fast ska jag vara ärlig har veckan gått bra, och för en gångs skull har jag mått bra. det känns.. overkligt.

jag söp som fan igår. det var trevligt, men baby fick en käftsmäll. men den satt bra. det var ju trots allt jag som slog.
det enda jag inte klarar av är att folket är så överbeskyddande. uppenbarligen var det en snubbe som heter simon som snackat om mig, och de flesta hade lackat. varför? jag menar, jag har blivit snackad om både på gott och ont i snart 4 år. JAG KAN TA HAND OM MIG SJÄLV. jag undrar vad som hade hänt om jag dragit. förmodligen hade det blivit värre, men jag hade mått bra. det är ju huvudsaken. jag skiter i folket jag sårar. det som hänt, har hänt, big deal. dessutom krossade jag en ruta, och tog på mig skulden för ett hål i väggen. känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0