pass the motherfucking crunkjuice

nu är jag skrämmande irriterad.
håll käft om att jag vill ha ett förhållande. när fan skulle jag ha tid med det? jag håller på med mina jävla kräk 7 dagar i veckan, när fan skulle jag ha tid att ens anstränga mig för att säga ett snällt ord till den stackars jävlen som inte ser röken av mig i mer än 2-3 timmar då vi knullar skiten ur varandra. låt oss säga att jag har en partner, det enda jag gör är;

a, har morgonsex innan fan fått på sig tofflorna
b, går upp och drar till stallet
c, jobbar (och är kåt)
d, kommer hem och kastar av mig kläderna
e, knullar
f, duschar
g, knulla lite till
h, dricker vatten
i, knullar lite till
j, sover

och detta upprepas om och om och om och om och om igen, tills den andra parten vill ha lite ömhet, och kunna vakna upp bredvid en på morgonen. hur hemsk ser man inte ut på morgonen egentligen? jo, nu ska jag beskriva för er.
de som har sett mig vet att det är en syn.

- knullruffs
- bettskena
- stor ring i läppen
- sleten tröja utan armar
- kallingar
- mörk, hes röst

sedan står jag i hallen och ryter på rizzla. allt detta innan klockan har slagit 04.55, en söndag (eller andra dagar.)
nej, att vakna seg och svettig efter en hel natts knullande är inte så attraktivt. men jag kan faktiskt förmå mig att ge dig en kyss innan jag sticker.


Kommentarer
Postat av: Miss Sad Uk

Bettskena är sexigt! Speciellt om man har en mörklila, som jag. Man får ett så snyggt leende då.

2009-03-22 @ 21:55:04
URL: http://englandsaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0