let's hit a bunch of stripbars

det är helt jävla otroligt hur rätt jag kan ha egentligen.
kommer ni ihåg det jag sa om att alla ord kommer sägas igen? det stämmer till 100%. jag är verkligen gud, men nog om det.

jag vet inte vad jag vill mer. har jag orken kvar att gå klart skolan? har jag orken kvar att slå till shane varje gång han försöker gulla fram mina problem? jag vet verkligen inte om jag orkar. det enda jag vill nu, är att rulla ihop mig till en boll och dra täcket över huvudet. men det funkar ju inte i verkligheten.
lite hat som ligger och brinner innanför halsmandlarna kan vara rätt bra att släppa ut.
DEN ÅRINGJÄVELN SOM TRAMPADE SÖNDER MINA SKOR SKA DÖ. helt enkelt.
mina skor är blöta och jag vill bara hem och lägga mig.
bruden som sitter rbedvid mig läspar.
'hej jag heter sfen. jag bor i sferige. jag sfuger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta skriva dumma jävla kommentarer till gabbi

2008-12-07 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0