it's in the water, baby

mest st'llda frågor detta året, och svaren som kom med dem;

1. hur många har du legat med?
2. vem var bäst?
3. hur mycket äter du?
4. vad gör du om dagarna?
5. hur får man dig?
6. kan du knulla mig?
7. kan du ta livet av mig då?

svaren:

1. det är det nog faktiskt bäst att vi håller tyst om, allihopa.

2. [insert name here] var definivt bäst. (jag låter er få drömma lite.)

3. alldeles för mycket för att överleva. men jag har slarvat och fallit för min svaghet, soyachokladglass.
 
4. om jag inte går runt i parken och tittat på ankorna eller försover mig 2 timmar så jag missar halva skoldagen, så håller jag till i stallet och retar mig på shane och borstar hamburgare. ibland går jag fram och tillbaka med dem också. sedan brukar jag läsa väldigt mycket. jag antar att det är den mer intellektuella tripp som läser, medans den rastlösa lever sig in i boken, och den tuffa suckar. 

5. jag är ingen present man kan få, men för ett tillräckligt bra pris kan man nog köpa mig. alla har vi ju svagheter för pengar. jag är ju bara människa! (eller inte.)

6. nej, för du är ful och har AIDS.

7. mer än gärna. allt för att slippa ännu ett fult ansikte som förpestar snygga människors vardag.
du är väl uppenbarligen för feg för att göra det själv. jag kan ge er en massa tips, om ni vill.

-----______------________-------____________-------  <------ SKOJ MÖNSTER

snart lussevaka med mina flickor. det ser jag fram emot. mycket mycket.
 


Kommentarer
Postat av: Lotta

...it’s in the pills that pick you up

2008-12-12 @ 17:34:43
URL: http://chawas.blogg.se/
Postat av: Therese

:)

2008-12-18 @ 08:58:30
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0