give it to me baby like this

varför tjatar alla om att 'öeh sex är så tråkigt azzzå'?
jag blir galen varje gång jag hör det. jag menar, sex kan inte bli tråkigt. sure, kör man missonären hela tiden med bara in ut in ut in ut så är det väl klart som fan att det blir drygt. SLUTA VARA SÅ JÄVLA PRYDA och kör något annat istället. ha lite fantasi. ta din stygga slyna och knulla skiten på köksbordet, sug av/slicka den i soffan, knulla i badkaret, sängen, golvet, utanför grannarnas dörr, vadsom, klaga inte på att det är tråkigt för att du är för mesig för att ens rapa i närheten av någon främmande person.
allt ni gör retar mig som fan, jag hoppas ni tar förnuftet till fånga och blåser hjärnsubstansen till skyarna.

de flesta vet att jag är liten. japp, liten. ett muskelpaket som inte är högre än ett gotlands russ (okej, lite högre) och väger inte tillräckligt för att klara av att stå emot en påse med öl.
just det hände igår. jag hade fått ölen i väskan, och hade en påse i andra handen. allt gick fint enda tills jag skulle betala.

tripp: håll denna. *räcker över påsen*
langare: okej.
tripp: ska bara få upp skitet
(nu tippar jag långsamt bakåt så att jag trillar baklänges in i väggen)
tripp: PISS! du såg inte det där.
langare: jag inte det där, nej.

sedan är det ju självklart att jag får en asflabb i ansiktet av hanna när jag kommer tillbaka.
igår var det likadant, men då var det en fodertunna som välte mig. och idag glattade jag på röven ner för 'rampen' med rullebören. jag är så lyckad.

________________________------------------------ <---- (Alltid lika fint!)



nyår idag då. fest hos hanna, fest hos hilda. det gäller bara att ta sig igenom natten utan att däcka vid tio. i'll manage, och om jag inte gör det, ska jag inte ha mössa på mig på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0