allt med er roar mig

åh, anonyma! ni är allt jag behöver för att gå igenom en hel dag.
men ärligt talat, jag skiter faktiskt fullständigt i vad ni säger om att jag är/har gjort/ska göra. det har jag gjort innan och det ska jag fortsätta med.
som en vis man sa 'du ignorerar ju mig, gör likadant med andra då'.
ja, man kan ju alltid försöka! jag är en toffel när det kommer till vissa saker. jäpp, även om jag är 199 % känslokall kan jag faktiskt bli riktigt sentimental i vissa lägen. som i fredags. jag + sprit + minnen = snefylla och taget leg.
ja, de tog mitt ID på slagt. det var ju uppenbarligen inte jag på kortet, för jag visste inte vilket stjärntecken jag var. buhu.
men iallafall, jag är trött på att ni ska hålla på med era jävla.. skitgrejer. jag vet vad jag har gjort och allt bleh så ja, jag klarar mig.

tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0