vi ska på fest

.. eller inte.
kom inte på någon annan rubrik.
snart är det valborg då, fan vad tiden gått snabbt egentligen. snart har jag och älskling tre månader, och båda hoppas på fler. det känns bra när jag är med vackraste.

ska supa mig redlös på valborg, det är redan bestämt. slagsmål, snutar, sprit och jag är inte den bästa kombinationen. men vad gör det att spendera en natt i fyllecell? det kan vara en kul sak. haha.
bra saker med valborg?
- vänner
- sprit
- ingen mat
- varmt?
dåliga saker med valborg?
- kallt
- sprit
- kallt
- snutar

se? det jämnar ut sig. men ska vi ta det som bloggen egentligen handlar om. det har faktiskt gått bra. två/tre veckor in på veganfronten, och har aldrig mått bättre i matväg. nu finns det inget jag kan äta!!!11 nej, men ärligt, det känns bättre nu utan ägg och skit. hittade tofuost igår, så ostsuget löser sig. allt annat också, hoppas jag. mamma är lite trött på mig, men det ska väl gå. hade tänkt ha fedegympan senare, bara svettas. kommer må fint senare. hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0