thank you, miss

det har varit en dålig vecka på matfronten, men dock har jag inte ätit lika mycket skit som jag brukar. jag hatar detta, men det ska gå. måste bara sätta mig framför speglen nästa gång jag får för mig att jag är hungrig.

en fin kväll idag, siktar jag på. antingen ute med mina tikar, eller hemma hos babe och chillar. jag vet inte vad jag vill. helst av allt skulle jag nog vilja ta en snara, spänna fast den i taket, ställa mig på en stol och låta skitet ha sin gång. för det är vad jag vill just nu. men det går väl över till senare, då det trots allt händer lite roligare saker.
'äta' ute med tikarna låter mycket trevligt, dock vill jag inte äta mer än en sallad. men ibland kan man offra sig för laget, dock är det laget som ska offra sig för mig, jag är ju allsmäktig. heh.

var på tivoli igår. jag älskar tivolin. men dessa karuseller tog dö på mig. vi åkte twister, första gången satt vi tre och det gick asbra. senare satte vi oss i ett monster som hette 'ramba samba' och det gör jag fan aldrig om. när vi hade stått och tittat på den verkade den intressant, men när vi väl kom upp i den var den en riktig jävla mardröm.
den gick nämligen baklänges och skitfort. jag brukar aldrig må dåligt av karuseller, men detta var sista gången jag någonsin åker denna! när vi väl kom av spydde jag saliv och slem som  en fucking kalv i ca 10 minuter innan jag blev upptvingad i 'twister' igen. denna gången gick det inte lika bra som första. nu var vi bara två i en sådan vagn, och uppenbarligen var jag numera inte byggd för att åka denna. enligt denna metall-maskin var jag underviktig (bah!) och satt inte kvar i tre sekunder ens, utan att bli dunkad från sida till sida. hemskt. till sist fick baby sitta och krampaktigt hålla fast mig. kul att få 16 ton valross på sig var tredje sekund.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
sedan den dagen har det inte hänt så mycket. iom att blogg.se har bestämt sig för att hata alla medlemmar har nog fler än jag fått problem med inloggingen och dampat loss. eller ja, det var nog bara jag som dampade loss.
för det brukar vara så. när jag behöver skriva av mig fuckar blogg sig. skitbra. vad ska jag då göra? cutta sönder min arm som jag redan gjort? (om ni inte redan fattat det så är det som står ovanför den lilla steckade grejen gammalt as hell)

som sagt, jag har redan skrivit ny historia på min arm och min mage. allt för att låta smärtan sätta sig någon annanstans istället för i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Gillar din blogg starkt ♥

2008-04-02 @ 16:02:13
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0