people stare because they're jealous

sitter hemma hos lovie och lyssnar på TV-spels musik. ett under att jag inte blir galen. men men, ingen skada skedd än så länge. om man bortser från allt jag käkat den senaste veckan..

dock ligger jag kvar på 54 äckliga kilon, men större förändring förutom dubbelhakorna finns inte. om två dagar börjar allvaret. och jag är fett trött på att äta så jävla mycket. men vad kan jag säga? 'jag laddar bara upp'.
det blir bra. då min tandställning är av, och en plastskena ersätter det stora hela, har jag fett ont i käften dagarna i ända, och det bästa är att jag definitivt inte får äta med den. sjukt bra, om man frågar mig. då det tar mig hela 20 minuter att ens pilla av skitet när jag väl ska äta, kan jag ju lika bra strunta i att äta för att slippa pilla mig i munnen! låter inte det bra?

hade nyss ett fint snack om sex med babys syster. det var givande, faktiskts. att höra om andras sexliv och problem är altlid lika kul. får mig att känna mig som en rådgivare. hah.

usch, illamåendet satte nyss in, men det går väl över det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0