oreglebundna hjärtslag

älskar att mitt s.k hjärta fuckar sig som värsta aset. slår snabbt som fan, sedan hoppar över tre slag och slår snabbare igen. känns jätteroligt när man helt plötsligt inte lever längre. iallafall inte under tre slag.
till något helt annat. imorgon var det meningen att jag skulle väga och mäta omkretsen på saker, men ska jag vara helt ärlig så vågar jag fan inte. därför skjuter jag upp det tills nästa vecka, då jag ska ta tag i mitt liv igen och sluta äta. inte för att jag äter mycket nu, men jag äter fel saker. de saker jag äter är..godis. ja, du hörde rätt. jag har levt i snart 2 veckor på bara godis. jag vet att jag är äcklig, men vem är ni att döma? jag vet att jag är fet som fan och äcklig på alla håll och kanter, men jag är iallafall modig nog att erkänna det.
men nu ska det bli ändring (även om jag sagt det för flera veckor sedan).
för att trigga mig själv till lite mer saker, tänker jag skriva upp det jag ska göra här, och isf får ni, mina kära läsare, ta del av mina misslyckanden och framgångar. nu kände jag mig givmild. <3
okej, here it goes, med start på måndag nästa vecka.

måndag: ta nya mått och väga mig, äta ett mål mat, inte större än min knytnäve
tisdag: fasta, motion från stallet
onsdag: fasta, motion från stallet
torsdag: en sojalatte + knytnävsmaten samt motion
fredag:  knytnävsmaten + motion x2
lördag: fasta + motion
söndag: knytnävsmaten + motion

sedan kommer ju allas favorittid, alltså vägning och mätning.
saker som också kommer bli nytt är maten. jag har bestämt mig för att utesluta alla mjölkprodukter och lite senare bli vegan. nej, jag tänker inte gå runt i bastkläder, då jag redan kollar upp var min ull kommer ifrån, så chilla.
alltså, nu kommer ingen kunna utfodra mig normalt, alltså kommer det bli svårt för de som bestämmer sig för att bjuda mig på middag. perfekt. dok kommer jag ha svårt att klara mig utan osten, men det får sojamjölken kompensera. detta kommer gå bra, det känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0