it's cold inside

här sitter jag och fryser som en jävla gnu i ett kylskåp. med tjocktröja, långkallingar och en filt fryser jag satan. mina händer är som vanligt kalla som döden och mina ärr på armen är lila som de brukar bli de få gånger jag fryser. jag är rätt kallblodig i vanliga fall, men just nu hade jag helst velat vara i en bastu. själv. helt påklädd.
ni vet den där bilden jag sa att jag skulle lägga upp? den blir det inget av. ska jag vara ärlig känner jag mig alldeles för äcklad för att ens lägga upp den. allt fett bara väller fram och jag ser ut som ett jävla bacon bredvid älskade. nu jävlar ska jag gå ner till den vikten jag vill ha. om jag inte hade varit så jävla morgontrött hade jag lätt gått ut och gått på morgonen, men jag får lägga om det till kvällen.

matfronten har gått hyffsat, ätit lite igår och idag, och förbränner desstu mer. lagar faktiskt mat nu, då jag måste ha något varmt i magen. lågkalori-mat ftw <3

skulle vilja rekommendera en peppande video som ni finner hos Peanut, men vet ni inte vem fröken är, så får ni fan leta upp henne. personen i denna video är så sjukt snygg. även om hon är döende. hehe.

Kommentarer
Postat av: Chex

Den filmen är hur peppande som helst.
Visst kanske lite synd att hon antagligen kommer dö, men det är hennes problem inte mitt.
Om man ändå såg ut så, det är definitivt värt att dö för.

2008-04-23 @ 09:17:19
Postat av: Anonym

Hitta din blogg precis, får amn fråga hur mkt du väger och hur mkt du vill gå ner? :)

2008-05-26 @ 17:01:46
URL: http://www.unpretty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0